Va unos años, nun pequenu pueblu marineru, había un grupu de persones inquietes porque se perdieren les sos tradiciones. Esmolecíos, buscaron soluciones y amás de siguir realizándoles, asocedióse-yos que podíen crear delles nueves, intentando que les nueves actividaes cuayaren ente la población local y la vida cultural del llugar revitalizárase. Tratar de l'Asociación Cultural Garabuxada, de San Juan del Sable (L'Sable), en Sotu'l Barcu.
Nesti enfotu, encuádrase la creación d'una figura navidiega local, na que se conxugara tradición ya identidá. Esta figura ye El Angulero, un pescador d'angula,que vive nel mar de los Sargazos y que nel víspora de Navidá desembarca en L'Sable y parte regalos a los neños asturianos. (Mira más)
Pos yo quixi crear la mio visión, un pocu estraña, d'esti personaxe de suañu. Nes mios práctiques de autoiluminación, esto ye, autorretratarme; asocedióme recrear daqué asturianu, daqué nuesu, pero dende'l mio puntu de vista macabru y fantasmagórico, pero seles esti personaxe ye solo una ilusión y espero que vos guste.
Les semeyes son de la 1ª recreación del Anguleiro y otra onde se mueve al llavaderu de Cancienes onde-y gusta vese reflexáu.
Como siempres, ensin nada de montaxe nin efectos de Photoshop y nuna sola toma.
Hace unos años, en un pequeño pueblo marinero, había un grupo de personas inquietas porque se perdiesen sus tradiciones. Preocupados, buscaron soluciones y además de seguir realizándolas, se les ocurrió que podían crear algunas nuevas, intentando que las nuevas actividades cuajasen entre la población local y la vida cultural del lugar se revitalizase. Se trata de la Asociación Cultural Garabuxada, de San Juan de la Arena (L'Arena), en Soto del Barco.
En este empeño, se encuadra la creación de una figura navideña local, en la que se conjugase tradición e identidad. Esta figura es El Angulero, un pescador de angula,que vive en el mar de los Sargazos y que en la víspera de Navidad desembarca en L'Arena y reparte regalos a los niños asturianos. (Mira más)
Pues yo he querido crear mi visión, un poco extraña, de este personaje de ensueño. En mis prácticas de autoiluminación, esto es, autorretratarme; se me ocurrió recrear algo asturiano, algo nuestro, pero desde mi punto de vista macabro y fantasmagórico, pero tranquilos este personaje es solo una ilusión y espero que os guste.
Las fotos son de la 1ª recreación del Anguleiro y otra donde se desplaza al lavadero de Cancienes donde le gusta verse reflejado.
Como siempre, sin nada de montaje ni efectos de Photoshop y en una sola toma.