miércoles, 29 de octubre de 2014

Isles Cíes - Islas Cíes






Mientres el pasáu mes de setiembre tuvimos la oportunidá de visitar les isles Cíes.
Esti archipiélagu pertenez al Parque Nacional Marítimu Terrestre de les Illas Atlántiques y atópase nes provincies de Pontevedra y A Coruña.
Mientres la visita plantegamos realizar un reportaxe nocherniegu de los sos faros, pero per falta de tiempu solo pudimos fotografiar el faru de Cies, asitiáu nel monte Faru, que ye'l más visitáu y el faru da Porta, que para nós foi nel que más esfrutamos realizando'l reportaxe. Esperamos poder tornar pa visitar el restu y esfrutar de les sos espectaculares sableres.
Nesta entrada enseñámosvos una imaxe de los 2 faros.




Durante el pasado mes de septiembre tuvimos la oportunidad de visitar las islas Cíes.
Este archipiélago pertenece al Parque Nacional Marítimo Terrestre de las Illas Atlánticas y se encuentra en las provincias de Pontevedra y A Coruña.
Durante la visita nos planteamos realizar un reportaje nocturno de sus faros, pero por falta de tiempo solo pudimos fotografiar el faro de Cies, situado en el monte Faro, que es el más visitado y el faro da Porta, que para nosotros ha sido en el que más disfrutamos realizando el reportaje. Esperamos poder regresar para visitar el resto y disfrutar de sus espectaculares playas.
En esta entrada os enseñamos una imagen de los 2 faros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario