viernes, 2 de enero de 2015

Planeta Asturies - Planeta Asturias




La sablera de Geirúa ta asitiada nel conceyu de Cuideiru, tenemos que llegar al pueblu de Santa Marina p'aportar a ella per una empináu pista.
Una de les sableres más fotografiaes de la mariña asturiana y ensin batura a duldes una de les más pintoresques por atopase nelles una punta predresa, que la dixebra de la sablera del Calabón, llamada la Forcada que forma unos picos característicos d'esta sablera.
Dexámosvos unes semeyes realizaes a última hora de la tarde y una nocherniega que se fizo al otru día y onde Manuel Gegunde realizó una magnífica collaboración.
D'equí p'arriba vamos amosar más semeyes d'esta parte del "Planeta Asturies"




La playa de Geirúa está situada en el concejo de Cudillero, tenemos que llegar al pueblo de Santa Marina para acceder a ella por una empinada pista.
Una de las playas más fotografiadas de la costa asturiana y sin lugar a dudas una de las más pintorescas por encontrarse en ellas una punta rocosa, que la separa de la playa del Calabón, llamada la Forcada que forma unos picos característicos de esta playa.
Os dejamos unas fotos realizadas a última hora de la tarde y una nocturna que se realizo al día siguiente y donde Manuel Gegunde realizó una magnífica colaboración.
En adelante mostraremos más fotos de esta parte del "Planeta Asturias"


2 comentarios:

  1. Un lugar muy fotografiado ... pero nunca lo había visto como en la tercera imagen ...
    Enhorabuena
    Saludos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues es un lugar brutal para fotografía Nocturna. Tengo unas con luna llena que te gustarán cuando las publique. Un saludo.

      Eliminar