viernes, 13 de febrero de 2015

El Nuberu





Conocíu tamién como ñuberu, nubleiro, renubleiro o Xuan Cabrita, según los llugares, el Nuberu ye'l xeniu conductor de la nube y la nube. Dizse que lleva l'agua pa los campos de los amigos y la piedra ( el xarazo ) pa los de los enemigos, y ye capaz d'afarar cualquier cosa, inclusive un monte de carbayos centenarios, nuna sola descarga.(Fonte)
Unu de los motivos que más m'atraen a la de faer semeyes ye ensin duldái dalguna los cielos tormentosos, la so bravura, la so forma de llegar a amedranar.....hai dellos cielos que lleguen a dar mieu pola fuerza qu'abasnen y eso ......gústame.
Estes fotografíes realizaronse mientres el postreru temporal que pasó per Asturies, son panorámiques realizaes na desaguada del Nalón (San Esteban de Pravia), la ría d'Avilés y la sablera de Xagó.





Conocido también como ñuberu, nubleiro, renubleiro o Xuan Cabrita, según los lugares, el Nuberu es el genio conductor de la nube y la tormenta. Se dice que lleva el agua para los campos de los amigos y la piedra ( el granizo ) para los de los enemigos, y es capaz de arrasar cualquier cosa, incluso un bosque de carbayos centenarios, en una sola descarga.(Fuente)
Uno de los motivos que más me atraen a la hora de hacer fotos es sin dudad alguna los cielos tormentosos, su bravura, su forma de llegar a intimidar.....hay algunos cielos que llegan a dar miedo por la fuerza que arrastran y eso ......me gusta.
Estas fotografías se realizaron durante el último temporal que pasó por Asturias, son panorámicas realizadas en la desembocadura del Nalón (San Esteban de Pravia), la ría de Avilés y la playa de Xagó.



No hay comentarios:

Publicar un comentario