martes, 31 de marzo de 2015

Diosa na Nueche - Diosa en la Noche




Yá va tiempu qu'andaba detrás d'esta semeya, pero por circunstancies ambientales, peles nueches suelse arrodiar d'una cafiante neblina qu'enzanca la semeya, nunca pudi realizar, solo foi cuestión d'esperar el momentu y les condiciones.
La Isla la Deva ye la isla más grande de la mariña Asturiana y debe el so nome a la diosa celta del mar, la fotografía foi tomada dende unu de los miradores qu'esisten nos cantiles próximos y dende onde tamién podemos contemplar unes fabuloses puestes de sol.
Más Info equí.





Ya va tiempo que andaba detrás de esta foto, pero por circunstancias ambientales, por las noches se suele rodear de una molesta neblina que dificulta la foto, nunca la pude realizar, solo fue cuestión de esperar el momento y las condiciones. 
La Isla la Deva es la isla más grande del litoral Asturiano y debe su nombre a la diosa celta del mar, la fotografía ha sido tomada desde uno de los miradores que existen en los acantilados próximos y desde donde también podemos contemplar unas fabulosas puestas de sol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario