lunes, 24 de agosto de 2015

Sª María de Tina

Sesión nocherniega d'esti magníficu enclave, tanto hestóricu como paisaxísticu. Esa mesma tarde tuvimos el prestar de conocer a un gran fotógrafu nocherniegu, Omar Güerta; aprobechando les sos vacaciones en Llanes quedamos pa dir tirar unes semeyes nesti llugar.
El monesteriu atopase na localidá de Pimiango, cerca del faru de Santu Medero, vamos tener que caminar 10´pa llegar a estes  ruines que s'asitien ente cantiles y la sierra Plana de Pimiango, arrodiáu d'un trupu monte onde abonden les encinas.
Mientres la sesión tuvimos la ocasión de realizar boles de lluz, efectu que nunca probáramos y que nos gustó realmente.
La nueche nun acompañó, amosándonos la so cara más fosca....ensin estrelles y con una gran nube que nun realza pa nada el cielu, pero la oportunidá de conocer a Omar y poder fotografiar xuntos, bien mereció la pena.
Amosémosvos les semeyes realizaes, espero que vos gusten.




Sesión nocturna de este magnífico enclave, tanto histórico como paisajístico. Esa misma tarde tuvimos el placer de conocer a un gran fotógrafo nocturno, Omar Huerta; aprobechando sus vacaciones en Llanes quedamos para ir a tirar unas fotos en este lugar.
El monasterio lo encontraremos en la localidad de Pimiango, cerca del faro de San Emeterio, tendremos que caminar 10´para llegar a estas  ruinas que se sitúan entre acantilados y la sierra Plana de Pimiango, rodeado de un espeso bosque donde abundan las encinas.
Durante la sesión tuvimos la ocasión de realizar bolas de luz, efecto que nunca habíamos probado y que nos ha gustado realmente.
La noche no acompañó, mostrándonos su cara más obscura....sin estrellas y con una gran nube que no realza para nada el cielo, pero la oportunidad de conocer a Omar y poder fotografiar juntos, bien ha merecido la pena.
Os mostramos las fotos realizadas, espero que os gusten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario