viernes, 6 de mayo de 2016

Xuegu de Lluces - Juego de Lluces





Cuando'l tiempu nun acompaña siempres hai un plan B. La idea inicial yera faer una semeya de la vía Lactea y el llugar escoyíu l'observatoriu del Monte Deva, pero como ye costume equí n'Asturies el cielu núblose dexando ver a penes dalguna estrella, pero como dixi.....plan B.
Consistió n'aprovechar los árboles como fondu y estrenar la nueva ferramienta de lluz, una barra de metraquilato d'un portarrollos de papel hixénicu acopláu a una llinterna, habiá que practicar y estos son les resultancies, el modelu foi l'incombustible Manuel Gegunde que s'apunta a un bombardéu, jajajajaj.




Cuando el tiempo no acompaña siempre hay un plan B. La idea inicial era hacer una foto de la vía Lactea y el lugar elegido el observatorio del Monte Deva, pero como es costumbre aquí en Asturias el cielo se nublo dejando ver a penas alguna estrella, pero como dije.....plan B.
Consistió en aprovechar los árboles como fondo y estrenar la nueva herramienta de luz, una barra de metraquilato de un portarrollos de papel higiénico acoplado a una linterna, habiá que practicar y estos son los resultados, el modelo fue el incombustible Manuel Gegunde que se apunta a un bombardeo, jajajajaj.

No hay comentarios:

Publicar un comentario