lunes, 20 de abril de 2015

Los Visitantes





Sesión realizada bien, bien apriesa yá que nun taba nos nuesos planes visitar la ermita de San Bernabé y Santiso, onde s'atopa una de les entraes del sistema kárstico de Güeyu Guareña,de fechu la ermita forma parte del sistema.Ta asitiada nel norte de la provincia de Burgos, na Merindad de Sotocueva.
Nesta sesión quixímos resaltar les solombres de les persones que visiten esti llugar como nós, mientres la nueche.
Como ye habitual cola compañía de Chyky Sunamy que m'aguanta toes eses nueches de semeyes.






Sesión realizada muy, muy deprisa ya que no estaba en nuestros planes visitar la ermita de San Bernabé y San Tirso, donde se encuentra una de las entradas del sistema kárstico de Ojo Guareña,de hecho la ermita forma parte del sistema.Está situada en el norte de la provincia de Burgos, en la Merindad de Sotocueva.
En esta sesión quisimos resaltar las sombras de las personas que visitan este lugar como nosotros, durante la noche.
Como es habitual con la compañía de Chyky Sunamy que me aguanta todas esas noches de fotos.

2 comentarios:

  1. Hola Xanti, acabo de redescubrir tú blog, en estos meses me perdí muchas cosas buenas, prometo hacerlo más a menudo, desde la "ciclogénesis" de L'arena y San Esteban que no lo hacía y veo coses muy guapes. Un abrazo. Paco Canto de (reflexsionando.blogspot.com)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias por tu comentario, Paco. Un placer leer estas palabras viniendo de quien vienen, para mi un grande de la fotografía.

      Eliminar