viernes, 16 de octubre de 2015

Ilesia de San Martín de Tours - Iglesia de San Martín de Tours




Esta ilesia asitiase nel pueblu abandonáu d'Oteru de Sariegos, conceyu de Villafáfila (Zamora) bien próximu a les llagunes de Villafáfila, famoses pola cantidá d'aves que s'aprovechen d'esta guapa güelga.
El nome de Sariegos deriva de Saliegos, yá que s'esplotaba'l sal que se llograben de les llagunes (fonte Wikipedia). Nós yá visitáramos esti llugar en delles ocasiones y siempre  nos paeció estraordinariu pa pasar la nueche,  asina qu'aprovechando que nos pillaba cerca n'unu de los nuesos viaxes decidimos pasar la nueche y realizar esta semeya de la fachada de la ilesia.
 El llume qu'utilizamos pa la semeya realizose con una lluz colora pa la cruz y una llinterna templada pa la espadaña, tamién pudimos prindar un cachu de la vía Láctea.
Espero que vos guste.


Esta iglesia se sitúa en el pueblo abandonado de Otero de Sariegos, municipio de Villafáfila (Zamora) muy próximo a las lagunas de Villafáfila, famosas por la cantidad de aves que se aprovechan de este bonito humedal.
El nombre de Sariegos deriva de Saliegos, ya que se explotaba la sal que se obtenían de las lagunas (fuente Wikipedia). Nosotros ya habíamos visitado este lugar en varias ocasiones y  siempre nos ha parecido extraordinario para pasar la noche, así que aprovechando que nos pillaba cerca en uno de nuestros viajes decidimos pasar la noche y realizar esta fotografía de la fachada de la iglesia.
 La iluminación que utilizamos para la foto se realizó con una luz roja para la cruz y una linterna cálida para la espadaña, también pudimos capturar un pedazo de la vía Láctea.
Espero que os guste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario