miércoles, 21 de octubre de 2015

Retratu Marroqui - Retrato Marroqui


lahbib . khalid .mohamed .ahmed .abdelhak .hassan



Como yá comenté n'otra entrada, nel nuesu pasáu viaxe a Marruecos tuvimos abondo mal tiempu pa realizar toles nocherniegues que teníamos en mente, pero non por eso echamonos pa tras. Ensin más decidí poner en práctica un tipu de semeya qu'hasta'l momentu nunca realizara, el retratu allumando con llinternes.
El primer llugar onde pudi ponelo en práctica fué nel pueblu de Sidi Bouchta, onde afayamos una mezquita ensin llume y onde dempués d'enforma llinguaxe universal (dibuxos y mímica) pudimos quedar con estos señores pa poner en práctica lo que teníamos en mente. Lo dificil como comento, foi esplicar que queríamos una semeya de nueche y con persones......tou un llogru y creo qu'una gran semeya.
Nuesa otra oportunidá yá foi mas fácil, en casa del nuesu amigu Zacarias, aprovechando la fiesta del corderu y que la so familia punxérase les meyores gales, realizamos esti retratu nel salón de la so casa. A ver que vos paecen.

Soumia Belbakri


Como ya comenté en otra entrada, en nuestro pasado viaje a Marruecos tuvimos bastante mal tiempo para realizar todas las nocturnas que teníamos en mente, pero no por eso nos echamos para atrás. Sin más decidí poner en práctica un tipo de foto que hasta el momento nunca había realizado, el retrato iluminando con linternas.
El primer lugar donde pude ponerlo en práctica fué en el pueblo de Sidi Bouchta, donde descubrimos una mezquita sin iluminación y donde después de mucho lenguaje universal (dibujos y mímica) pudimos quedar con estos señores para poner en práctica lo que teníamos en mente. Lo dificil como comento, fue explicar que queríamos una foto de noche y con personas......todo un logro y creo que una gran foto.
Nuestra otra oportunidad ya fue mas fácil, en casa de nuestro amigo Zacarias, aprovechando la fiesta del cordero y que su familia se había puesto las mejores galas, realizamos este retrato en el salón de su casa. A ver que os parecen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario