lunes, 18 de enero de 2016

Asesinatu - Asesinato


Nesta ocasión decidimos a intentar recrear nuesa 1ª escena un pocu seria. La cosa surdió casi, casi de sópitu, dempués de qu'el mio amigu Manuel GR nun s´encontrara bien de salú nun pudiendo asistir a esta sesión, ocurrióseme la idea de tirar de más collacios los cualos respondieron aína. El 1º fué Sergio (tamién fotografo aficionáu a la pintura de lluz y nocherniegues) el cual nun dudo ni un momentu y le siguío Susana, la so primer vegada como modelu pa la mio cámara, jejje toos picaron.
Dempués de recoyer a tolos miembros del equipu diriximonos al nuesu estudiu, asitiáu na casa de Arnao, un filón pa los nuesos planes d'escenes; aína punximos manes a la obra. Mientres Sergio y yo peracabamos los detalles d'encuadre y composición Susana empezó a maquillase y a ponese una ropa pa la ocasión, vieya y rota pa tirase al suelu, dempués d'unes pruebes de lluz.....un pocu de sangre, CAMARA y ACCIÓN.
Estes son dalgunes de les semeyes que realizamos, esperamos que vos gusten.




Susana
Sergio
En esta ocasión nos hemos decidido a intentar recrear nuestra 1ª escena un poco seria. La cosa surgió casi, casi de repente, después de que mi amigo Manuel GR no se encontrará bien de salud no pudiendo asistir a esta sesión, se me ocurrió la idea de tirar de más amigos los cuales respondieron enseguida. El 1º fué Sergio (también fotografo aficionado a la pintura de luz y nocturnas) el cual no dudó ni un momento y a continuación Susana, su primera vez como modelo para mi cámara, jejje todos picaron.
Después de recoger a todos los miembros del equipo nos dirigimos a nuestro estudio, situado en la casa de Arnao, un filón para nuestros planes de escenas; enseguida nos pusimos manos a la obra. Mientras Sergio y yo ultimamos los detalles de encuadre y composición Susana comenzó a maquillarse y a ponerse una ropa para la ocasión, vieja y rota para tirarse al suelo, después de unas pruebas de luz.....un poco de sangre, CAMARA y ACCIÓN.
Estas son algunas de las fotos que realizamos, esperamos que os gusten.












No hay comentarios:

Publicar un comentario