lunes, 11 de enero de 2016

Nueche Asturiana - Noche Asturiana




Siguimos cola serie de semeyes dedicaes a la Bruxa Avería, nesta ocasión decidimos viaxar un pocu per Asturies, en concretu pol oriente Asturianu. Movemonos a la parte de los conceyos d'Amieva y Ponga, nel primeru visitamos a los seres mitolóxicos que podemos atopar nuna fácil ruta pol Beyu Pen, onde podemos atopar dellos seres mitolóxicos escondíos nes sos roques y monte, que me fueron presentaos por esta brujita que me lleva a sitios fantásticos.
Pa concluyir el nuesu viaxe visitamos la ilesia d'un apartáu pueblu de Ponga, Casielles, onde la brujita tuvo l'amabilidá de posar otra vegada pa mi. Nun voi cansame d'encamentar la visita d'esti maraviyosu pueblu y conocer a la única familia que vive nel, va tresportavos a una Asturies distinta, seguro.


Seguimos con la serie de fotos dedicadas a la Bruja Avería, en esta ocasión decidimos viajar un poco por Asturias, en concreto por el oriente Asturiano. Nos desplazamos a la zona de los concejos de Amieva y Ponga, en el primero visitamos a los seres mitológicos que podemos encontrar en una fácil ruta por el Beyo Pen, donde podemos encontrar varios seres mitológicos escondidos en sus rocas y bosque, que me fueron presentados por esta brujita que me lleva a sitios fantásticos.
Para concluir nuestro viaje visitamos la iglesia de un apartado pueblo de Ponga, Casielles, donde la brujita tuvo la amabilidad de posar otra vez para mí. No me cansaré de recomendar la visita de este maravilloso pueblo y conocer a la única familia que vive en el, os transportará a una Asturias diferente, seguro.




No hay comentarios:

Publicar un comentario