martes, 5 de abril de 2016

La Dama de Blanco


Esta sesión foi bien importante para mi, desque los mios güeyos vieron por 1ª vegada esti enclave, la fábrica de lloza de San Cloyo, anguaño abandonada y estrozada, metióseme na cabeza esta muyer que me fixo suañar con ella.
En buscando'l traxe fayadizu y una modelu que quixera caracterizase con esti personaxe nun duldar en programar la sesión pa una fin de selmana. Quixímos dar muncha importancia al maquillaxe y al vestuariu, según a la modelu y nun quixímos cargar por demás les semeyes de muncho llume. Quixímos incorporar tamién unos personaxes qu'acompañaren a esta bella y murnia Dama, inspiraos nel gran fotógrafu " El Niño de las Luces ".
Estimar la participación na sesión de Chyky Losilla, Llara Ferreras, Susana Gutierrez y Sergio Granda.
Equí déxovos la resultancia d'esa nueche cola mio " Dama de Blanco ", espero que vos guste.




Esta sesión ha sido muy importante para mi, desde que mis ojos vieron por 1ª vez este enclave, la fábrica de loza de San Claudio, hoy en día abandonada y destrozada, se me metió en la cabeza esta mujer que me hizo soñar con ella.
Tras buscar el traje adecuado y una modelo que se quisiera caracterizar con este personaje no dudé en programar la sesión para un fin de semana. Hemos querido dar mucha importancia al maquillaje y al vestuario, así como a la modelo y no hemos querido cargar en exceso las fotos de mucha iluminación.
Hemos querido incorporar también unos personajes que acompañaran a esta bella y triste Dama, inspirados en el gran fotógrafo " El Niño de las Luces ".
Agradecer la participación en la sesión de Chyky Losilla, Llara Ferreras, Susana Gutierrez y Sergio Granda.
Aquí os dejo el resultado de esa noche con mi " Dama de Blanco ", espero que os guste.


No hay comentarios:

Publicar un comentario