lunes, 4 de abril de 2016

Ferrocarril del Meridianu - Ferrocarril del Meridiano

Estación de Dosante-Cidad
Con esti nome naz en 1879 la que depués se llamaría la Llínea del  Santander - Mediterráneo. Esta llínea de tren supunxo un gran retu na infraestructura del país, construyendo'l túnel más llargu d'España del momentu, el túnel de la Engaña con casi 7.000m. de llargor, pero en 1959 paralícense les obres y nel añu 1984 aprobóse'l cierre del tramu ente Dosante-Cidad y Caminreal, de 434 kilómetros.
En distintes visites a delles de les sos instalaciones realicemos  esti pequenu reportaxe que yá tenía ganes de publicar, nel podéis contemplar la estación de Cidad-Dosante pola que circularon trenes hasta'l so cierre , la estación de Yera en Cantabria, onde empieza'l famosu túnel de la Engaña, güei derrumbáu nel so interior y pol cual yá non poder cruciar a la provincia de Burgos, a esti tramu nunca se-y asitiaron les víes; el pueblu abandonáu en Pedrosa de Valdeporres, al otru llau del túnel y que foi construyíu por presos a los que Franco concedió l'indultu en 1945 y d'últimes la llocomotora Mikado que güei s'atopa na estación de Horna (Villarcayo), que atópase nun estáu llamentable anque sigui calteniendo una visión pimpana, sobremanera de nueche, que foi cuando realizamos les semeyes d'esti maraviyosu " caciplu ". Más info

Pedrosa de Valdeporres

Con este nombre nace en 1879 la que luego se llamaría  la Línea del Santander - Mediterráneo. Esta línea de tren supuso un gran reto en la infraestructura del país, construyendo el túnel más largo de España del momento, el túnel de la Engaña con casi 7.000m. de longitud, pero en 1959 se paralizan las obras y en el año 1984 se aprobó el cierre del tramo entre Dosante-Cidad y Caminreal, de 434 kilómetros.
Estación de Yera
En distintas visitas a algunas de sus instalaciones hemos realizado  este pequeño reportaje que ya tenía ganas de publicar, en el podéis contemplar la estación de Cidad-Dosante por la que circularon trenes hasta su cierre , la estación de Yera en Cantabria, donde comienza el famoso túnel de la Engaña, hoy derrumbado en su interior y por el cual ya no se puede cruzar a la provincia de Burgos, a este tramo nunca se le colocaron las vías; el pueblo abandonado en Pedrosa de Valdeporres, al otro lado del túnel y que fue construido por presos a los que Franco concedió el indulto en 1945 y por último la locomotora Mikado que hoy se encuentra en la estación de Horna (Villarcayo), la cual se encuentra en un estado lamentable aunque sigue manteniendo una visión imponente, sobre todo de noche, que fue cuando realizamos las fotos de este maravilloso " cacharro ". Más info

Locomotora Mikado

No hay comentarios:

Publicar un comentario