jueves, 14 de abril de 2016

Xugando con Fueu - Jugando con Fuego




Xugando con fueu ye una serie de dos fotos realizaes nuna salida improvisada y ensin nengún tipu de planificación.
Nelles incluyí un elementu que poques vegaes usé, el fueu, y col que tenemos d'estremar toes los precuros. Na 1ª d'elles amás introducí un craniu al modelu, pa ello asitióse'l craniu nun trípode tapao con una tela negra p'allumalo y que namás s'afigurara nel sensor de la cámara; de siguío coloque al modelu p'allumalo y quedara asolapáu conformando'l personaxe, dempués solo quedo faer los rayos con mini llinternes d'un led y encender una pastilla de barbacoa pal fueu de la chimenea, tou ello nuna sola toma.
La 2ª semeya ta inspirada nuna imaxe de los compañeros valencianos de Mussol Light, pa el so realización asítiose'l craniu nel trípode cola tela y con una lluz roxa creóse la solombra, tapando parcialmente l'otru estremo del encuadre pa poder allumar con una lluz templa al modelu ensin crear tresparencia, de siguío con una pastilla de barbacoa créose'l fueu escontra la solombra y el suelu allumose con una lluz azul y fibra óptica, como l'anterior nuna sola toma y ensin nengún tipu de montaxe.
Esta sesión nun fuera posible ensin la participación de Sergio Granda Cimadevilla, col que pocu a pocu voi congeniando más pa realizar esti tipu de semeyes.




Jugando con fuego es una serie de dos fotos realizadas en una salida improvisada y sin ningún tipo de planificación.
En ellas he incluido un elemento que pocas veces he usado, el fuego, y con el que debemos extremar todas las precauciones. En la 1ª de ellas además he introducido un cráneo al modelo, para ello se colocó el cráneo en un trípode tapado con una tela negra para iluminarlo y que nada más se plasmara en el sensor de la cámara; a continuación coloque al modelo para iluminarlo y quedara solapado conformando el personaje, después solo quedo hacer los rayos con mini linternas de un led y encender una pastilla de barbacoa para el fuego de la chimenea, todo ello en una sola toma.
La 2ª foto está inspirada en una imagen de los compañeros valencianos de Mussol Light, para su realización se coloco el cráneo en el trípode con la tela y con una luz roja se creó la sombra, tapando parcialmente el otro extremo del encuadre para poder iluminar con una luz cálida al modelo sin crear transparencia, a continuación con una pastilla de barbacoa se creo el fuego hacia la sombra y el suelo se iluminó con una luz azul y fibra óptica, como la anterior en una sola toma y sin ningún tipo de montaje.
Esta sesión no hubiera sido posible sin la participación de Sergio Granda Cimadevilla, con el que poco a poco voy congeniando más para realizar este tipo de fotos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario